Η Αδελφή μου και Εγώ (1961)

Η Αδελφή μου και Εγώ (1961)


Η Αδελφή μου και Εγώ (1961)








Ο

Η Αδελφή μου και Εγώ (1961)The Parent Trap (1961)  
"Η Αδελφή μου και Εγώ" 
★★★★★★☆☆
Δύο δεκατριάχρονα κορίτσια, η Σούζαν Έβερς και η Σάρον ΜακΚέντρικ, συναντιούνται τυχαία σε μια καλοκαιρινή κατασκήνωση. Τα κορίτσια έκπληκτα ανακαλύπτουν πως είναι δίδυμες αδελφές, τις οποίες χώρισαν οι διαζευγμένοι γονείς τους όσο ήταν ακόμα μωρά. Προσποιούμενη η μία την άλλη, αλλάζουν θέσεις ώστε η κάθε μία να συναντήσει τον γονιό που δεν γνώρισε. (128 λεπτά) (Ηλικία: 7+)
Σκηνοθέτης: Ντέιβιντ Σουίφτ
Ηθοποιοί: Χέιλι Μιλς, Μορίν Ο’ Χάρα, Μπράιαν Κιθ, Τζοάνα Μπαρνς



Αυτή η διασκεδαστική κωμωδία της Disney, είναι η τέταρτη κατά σειρά από τις 18 κινηματογραφικές μεταφορές του παιδικού γερμανικού βιβλίου του 1949, “Η Διπλή Λότε” του Έριχ Κέστνερ και ξεχωρίζει ακόμα ως η πιο αγαπημένη κοινού και κριτικών.

Η ταινία αφηγείται την έξυπνη και γλυκιά ιστορία μέσα από πανέμορφα σκηνικά, εξαιρετικά για την εποχή ειδικά εφέ, ευχάριστη μουσική και κομψές ερμηνείες από μερικούς από τους πιο διάσημους ηθοποιούς της εποχής της. Η Χέιλι Μιλς σε δύο από τις καλύτερες ερμηνείες της καριέρας της, ενσαρκώνει με φυσικότητα τις άτακτες μα και αξιαγάπητες αδελφές, δημιουργώντας για την κάθε μία από έναν ξεχωριστό και εξίσου χαριτωμένο χαρακτήρα.  

H Σούζαν, το αγοροκόριτσο που έχει μεγαλώσει σε ένα ράντζο στην Καλιφόρνια με τον πατέρα της, ταξιδεύει ως τη Βοστώνη για να γνωρίσει τη τρυφερή μητέρα της. Η καθωσπρέπει Σάρον με τη σειρά της πάει στο πανέμορφο ράντζο για να γνωρίσει τον στοργικό πατέρα, ο οποίος ετοιμάζεται να παντρευτεί μια πολύ νεαρότερη του χρυσοθήρα. Τα δύο κορίτσια ενώνουν τις δυνάμεις τους και οργανώσουν ένα σχέδιο ώστε να  ξανασμίξουν τους απομακρυσμένους γονείς τους.

Στο κέντρο της πλοκής βρίσκεται το διαζύγιο και οι συνέπειες του στα παιδιά, όμως παρά τη βαρύτητα του θέματος που πραγματεύεται, η ατμόσφαιρα της ταινίας κρατιέται ανάλαφρη και το παιδικό χιούμορ είναι άφθονο καθώς πηγάζει από τις συχνές σκανδαλιές των δύο ευρηματικών ηρωίδων.

Τα Disney Studios κυκλοφόρησαν απευθείας στην τηλεόραση 3 συνέχειες από το 1986 έως και το 1989. Οι ταινίες ακολουθούν τις ρομαντικές περιπέτειες των ενήλικων πια δίδυμων ηρωίδων, τις οποίες υποδύεται και πάλι η Χέιλι Μιλς.


Δείτε το επίσημο trailer της ταινίας Η Αδελφή μου και Εγώ (1961):