Εγώ, ο Απαισιότατος 3 (2017)

Εγώ, ο Απαισιότατος 3 (2017)

 


Despicable Me 3 (2017)
"Εγώ, ο Απαισιότατος 3" 
☆☆☆☆
Το 2017 τα στούντιο της Illumination Entertainment επισκέπτονται για τρίτη φορά της περιπέτειες του Γκρου, ο οποίος αυτή τη φορά βρίσκεται αντιμέτωπος με έναν νέο κακό, τον Μπάλταζαρ Μπρατ ενώ συναντά τον χαμένο δίδυμο αδελφό του, τον Ντρου.
Σκηνοθέτες: Πιερ Κοφέν, Κρις Ρενό
Ηθοποιοί: Στιβ Καρέλ, Κρίστεν Γουίγκ, Τρέι Πάρκερ




H 8η κινηματογραφική παραγωγή των στούντιο τηςIllumination Entertainment και τρίτη ταινία του επιτυχημένου franchise Despicable Me, αναμένεται να κυκλοφορήσει στις ελληνικές αίθουσες στις 31 Αυγούστου.

Προηγούμενες Ταινίες:



Εγώ, Ο ΑπαισιότατοςDespicable Me (2010)
"Εγώ, ο Απαισιότατος"  
★★★★★★★★☆☆
Ο Γκρου προσπαθώντας απεγνωσμένα να αναγνωριστεί ως ο μεγαλύτερος εν ζωή κακός, αποφασίζει να κλέψει το φεγγάρι, υπολογίζει όμως δίχως τρία μικρά ορφανά κοριτσάκια. (95 λεπτά) (Ηλικία: 6+) Περισσότερα...








Οι Καλύτερες Ταινίες για Παιδιά 2013 Εγώ, Ο Απαισιότατος 2Despicable Me 2 (2013)
"Εγώ, Ο Απαισιότατος 2"  
★★★★★★☆☆☆☆   
Μια απόρρητη οργάνωση, αφοσιωμένη στη διεθνή δίωξη του κακού, στρατολογεί τον Γκρου για να βοηθήσει ενάντια σε μια νέα παγκόσμια απειλή και μαζί με τα Μίνιoνς και τη νέα του συνεργάτιδα Λούσι, να ξεσκεπάσει τον υπεύθυνο. (98 λεπτά) (Ηλικία: 6+) Περισσότερα...