Μια Πάπια Μα Ποια Πάπια (2018)



Μια Πάπια Μα Ποια Πάπια (2018)

Duck Duck Goose (2018)
  
Duck Duck Goose (2018)Duck Duck Goose (2018) 
"Μια Πάπια Μα Ποια Πάπια" 
★★★★★☆☆☆☆☆
Ο εγωκεντρικός χήνος Πενγκ, λόγω της υπερβολικής αυτοπεποίθηση του, γίνεται η αιτία να ξεκοπούν από το κοπάδι τους δύο μικρά παπάκια, η Τσάο και ο Τσι. Όταν ο Πενγκ ξεκόβεται και ο ίδιος από το κοπάδι του που μεταναστεύει νότια και τραυματίζει το φτερό του, αποφασίζει να περπατήσει μέχρι την περιοχή της μετανάστευσης. Τότε, ζητά από τα ορφανά παπάκια να τον συνοδεύσουν, λέγοντας τους ψέματα πως τα βοηθά να επιστρέψουν στο κοπάδι τους. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής, τα τρία πτηνά καταδιώκονται από τον βάναυσο Μπανζού, μια γάτα του δάσους με διχασμένη προσωπικότητα. (91 λεπτά) (Ηλικία: 6+)
Σκηνοθεσία: Κρις Τζένκινς
Ηθοποιοί: Τζιμ Γκάφιγκαν, Ζεντέια, Λανς Λιμ, Γκρεγκ Προυπς, Νατάσα Λετζέρο, Στίβεν Φράι, Κρεγκ Φέργκιουσον, Καρλ Ράινερ


Αυτή η διεθνής συμπαραγωγή μεταξύ Ηνωμένων Πολιτειών και Κίνας αποτελεί το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κρις Τζένκινς, πρώην υπεύθυνου οπτικών εφέ μεγάλων παραγωγών της Disney Animation, αλλά και δημιουργού του υποψήφιου για Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας Κινουμένων Σχεδίων Ώρα Για Σερφ (2007) της Sony

Η ταινία Μια Πάπια Μα Ποια Πάπια (2018) αφηγείται μια ιδιαίτερα απλοϊκή και γνώριμη ιστορία και χαρακτηρίζεται από παιδική ενέργεια και έντονη δράση επεισοδιακής φύσης. Ωστόσο, περιλαμβάνει συχνό χιούμορ σωματικών λειτουργών και κάποιες ανάρμοστες κωμικές σεξουαλικές αναφορές, τόσο εμβόλιμες και άσχετες με την πλοκή που δεν μπορούν να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους στην κατά τα άλλα αμιγώς παιδική ταινία.

Θετικό στοιχείο της ταινίας είναι ο σχεδιασμός του περιβάλλοντος, ο οποίος με έναν συνδυασμό φωτορεαλισμού και αισθητικής πίνακα ζωγραφικής παρουσιάζει πανέμορφα τοπία της Κινεζικής επαρχίας. Τα φθινοπωρινά δάση, οι κρυστάλλινες λίμνες, τα χιονισμένα βουνά και μια σκοτεινή σπηλιά που φωτίζεται από εκατοντάδες πυγολαμπίδες, θα ευχαριστήσουν οπτικά τους νεαρούς θεατές.

Η επιπόλαια αρσενική χήνα Πενγκ καθώς εκμεταλλεύεται και περνά απρόθυμα χρόνο με τα δύο νεαρά παπάκια, την έξυπνη, υπεύθυνη και γενναία Τσάο και τον αφελή και περίεργο Τσι, μαθαίνει πόσο σημαντικό είναι να νοιάζεται για κάποιον άλλο εκτός από τον εαυτό του. Ο Πενγκ ανακαλύπτει τα λανθάνοντα πατρικά ένστικτά του, την αξία της ωριμότητας, της ομαδικότητας και της οικογένειας.

Απουσία κάποιου δυνατού σεναρίου, η πλοκή βασίζεται σε γρήγορες και παρατεταμένες ακολουθίες δράσης. Χαρακτήρες πέφτουν από καταρράκτες και ανεξέλεγκτα οχήματα, παγιδεύονται από μια κατολίσθηση, κρέμονται στην άκρη ενός γκρεμού και χτυπάνε σε σκληρές επιφάνειες. Ο Μπανζού, το κακό και διαταραγμένο αιλουροειδές που κυνηγά τα πτηνά με μανία για να τα φάει, έχει τρομακτική εμφάνιση και συμπεριφορά. Ένας σεφ προσπαθεί να σκοτώσει τα παπάκια με έναν μπαλτά.

Το χιούμορ καταφεύγει συχνά σε ένα ευρύ φάσμα σωματικών λειτουργιών, από παραγωγή αερίων και εμετό μέχρι μία απολύτως περιττή αναφορά στη στύση. Επιπλέον, υπάρχουν προσβλητικοί χαρακτηρισμοί και αγενείς εκφράσεις.