Ζουζούνια (1998)
Καθώς τη δεκαετία του 1990, η τεχνολογία δημιουργίας ταινιών κινουμένων σχεδίων με υπολογιστή βρισκόταν ακόμα στα αρχικά της στάδια, οι ανθρώπινοι χαρακτήρες αποφεύγονταν, ενώ τα ζώα, όπως και τα παιχνίδια, προσφέρονταν ως πρωταγωνιστές λόγω των μειωμένων σχεδιαστικών τους απαιτήσεων. Εδώ, τα έντομα είναι εμφανώς ανθρωποποιημένα. Αντιπροσωπευτικό παράδειγμα αποτελεί η αντικατάσταση των έξι άκρων των μυρμηγκιών με δύο χέρια και δύο πόδια, πάνω στα οποία στέκονται όρθια.
Ο καλοπροαίρετος Φλικ είναι ένα δημιουργικό μυρμήγκι, αποφασισμένο να βρει τρόπους να κάνει τη ζωή της αποικίας του καλύτερη. Ωστόσο, οι προσπάθειές του αντιμετωπίζονται με επιφύλαξη και ενόχληση από τους συμβατικούς συμπολίτες του. Για να αποδείξει πως τα μυρμήγκια είναι ικανά για περισσότερα από όσα τα ίδια πιστεύουν, ο Φλικ πρέπει να πιστέψει πρώτα στον εαυτό του, αλλά και στο θάρρος και στη δύναμη της αποικίας του.
Η έμπειρη και πρόσχαρη Βασίλισσα ανυπομονεί να αποσυρθεί και να περάσει το στέμμα στη μεγαλύτερη κόρη της, την πριγκίπισσα Άττα. Η Άττα προσπαθεί, με αποφασιστικότητα και προθυμία, να αποδείξει ότι είναι άξια διάδοχος του θρόνου. Όμως οι νέες της υποχρεώσεις τη γεμίζουν άγχος και ανασφάλεια. Αυτά τα συναισθήματα την οδηγούν να αποδεχθεί το κατεστημένο και να αφήσει τις ακρίδες να την εκφοβίσουν. Τόσο η ίδια όσο και η ανοιχτόμυαλη μικρότερη αδερφή της, η Ντοτ, μαθαίνουν να υπερνικούν τους φόβους τους και να υπερασπίζονται τους εαυτούς τους και όσους εξαρτώνται από αυτές.
Τι πρέπει να γνωρίζουν οι γονείς
Κεντρικό θέμα της ταινίας είναι ο εκφοβισμός. Για την καταπολέμηση του bulling προτείνεται τόσο η αυτοπεποίθηση και το θάρρος όσο η συνεργασία και η ενότητα. Η περιπετειώδης δράση είναι άφθονη μα ήπια. Μοναδικά στοιχεία που μπορεί να τρομάξουν τα πολύ μικρά παιδιά είναι οι απειλητικές ακρίδες και ο ανελέητος αρχηγός τους.