Ο Αδερφός μου, ο Αρκούδος (2003)



Ο Αδερφός μου, ο Αρκούδος (2003)

Ο Αδερφός μου, ο Αρκούδος (2003)


Brother Bear (2003)
"Ο Αδερφός μου, ο Αρκούδος" 
★★★★★★☆☆☆☆
Ένας νεαρός Ινδιάνος μεταμορφώνεται σε αρκούδα, για να μάθει να εκτιμά όλα τα πλάσματα της φύσης. Καθ' οδόν προς ένα ιερό βουνό, γίνεται φίλος με μια ορφανή αρκουδίτσα, που τον θεωρεί αδελφό της. (85 λεπτά) (Ηλικία: 5+)
Σκηνοθέτες: Άαρον Μπλέιζ, Ρόμπερτ Γουώκερ
Ηθοποιοί: Χοακίν Φίνιξ, Εστέλ Χάρις, Χάρολντ Γκουλντ, Ρικ Μοράνις, Τζέρεμι Σουάρεζ


Η σειρά ταινιών με τίτλο "Ο Αδερφός μου, ο Αρκούδος", παραγωγής των στούντιο της Disney, αποτελείται από μία κινηματογραφική ταινία μεγάλου μήκους και μία συνέχεια που κυκλοφόρησε απευθείας σε DVD.

Με την πλοκή τους να διαδραματίζεται στον Βορειοδυτικό Ειρηνικό, λίγο μετά το τέλος της εποχής των παγετώνων, η γλυκές αυτές οικογενειακές ταινίες, εξερευνούν θέματα γύρω από τη φιλία, την αγάπη, το θάρρος, και - κυριολεκτικά και μεταφορικά - τη μεταμόρφωση.


Συνέχεια:

Brother Bear 2 (2006) 
"Ο Αδερφός μου, ο Αρκούδος 2" 
★★★★★★☆☆☆☆ 
Μια παλιά φίλη του Κενάι χρειάζεται τη βοήθειά του, και αυτό δεν ευχαριστεί καθόλου τον Κόντα. (74 λεπτά) (Ηλικία: 5+)
Σκηνοθέτες: Μπεν Γκλακ
Ηθοποιοί: Μάντι Μουρ, Πάτρικ Ντέμπσεϊ, Ρικ Μοράνις, Τζέρεμι Σουάρεζ